woensdag 29 april 2020

Twinchietijd.....

Niet op de laatste maar op de één na laatste dag van de maand is het weer tijd voor onze maandelijkse twinchieswap.
Het thema was deze keer vogels. Toen ik dit hoorde moest ik meteen aan de film Birds van Alfred Hitchcock denken. Brr wat een vreselijke film. Die durfde ik vroeger echt niet te kijken (voor mij ligt dat een beetje in de zelfde lijn als IT van Stephen King). Ik hou gewoon niet zo van dat soort films.
Anyway, dit zijn de twinchies die ik gemaakt heb:

 En hier zie je die van Annerieke en mij samen. Die van haar is een stuk schattiger he ;-P
Haar blog vind je hier


1 opmerking:

  1. Oh bah, ik hou ook absoluut niet van dat soort films!!
    Maar, daarentegen vind ik je twinchies wel héél erg creatief bedacht.
    Knap gemaakt, op zijn klein kaartje.
    Hoe verzin je het?!

    BeantwoordenVerwijderen