vrijdag 3 april 2020

Opkikkertjes #2

Omdat de cliënten op mijn werk, Chelsey's werk en op de afdeling waar mij vader woont wel een opkikkertje kunnen gebruiken nu ze niet meer weg mogen of bezoek mogen ontvangen heb ik wat (hele makkelijke) bakjes gemaakt en daar paaseuitjes ingedaan.
Op Pootles (Sam Hammond) haar blog kun je een video bekijken waarin ze uitlegt hoe ze dit gemakkelijke bakje maaktIk heb er inmiddels zo'n 27 gemaakt (maar niet allemaal op de foto gezet want ik had er al wat weggeven voor ik bedacht dat ik ze natuurlijk wel even op de foto moest zetten, duhhhh).
Work in progres






3 opmerkingen:

  1. Super leuk en natuurlijk erg lief dat je dit hebt gemaakt. Daar zullen ze vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend lief!!
    Staat heel vrolijk en dit is zó leuk om te krijgen lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje ben je toch ;P Hartstikke lief. Het ziet er geweldig uit, ze waren er vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen