maandag 8 oktober 2018

Resultaten van het afgelopen weekend

Ik heb echt heerlijk zitten scrappen en behoorlijk veel kaarten gemaakt.

 Dit leuke kleine kadootje is een theemapje. Er zit 1 theezakje in en de beschrijving kun je vinden op Annerieke haar blog

 De beschrijving van dit kadoenvelopje met tag kun je vinden op Kitty haar blog
 De tag is een dubbele tag en ertussen kun je een bankbiljet doen; een leuke manier om geld te geven
 Ria heeft op het scraptuinforum 3 sketches gezet. Met de opdracht van de sketch een gewone en een kerstkaart te maken.
Dit was de sketch
En dit zijn mijn uitwerkingen.
Ik zie nu pas dat ik de "band" onderaan bij de kerstkaart helemaal niet geplakt heb. Ik had hem wel gesneden maar ben hem vergeten te gebruiken denk ik.



 Verder heb ik zelf nog wat easelkaarten gemaakt. Voornamelijk omdat ik echt nog wel wat kerstkaarten moet maken
 Met de leuke plaatjes van Sita van Gelderen (sinds kort ondekt ;-P)
 Een opkikkerkaartje
 En wat Fuse kaarten. Met wat hulp van Annerieke is het uiteindelijk gelukt om wat fusekaartjes te maken. Ik vind het nog wel moeilijk en moet nog wel erg goed oefenen maar ze zijn best leuk geworden.
De kerstkaarten zij # 16 tm # 21 van de kerstkaartenchallenge. Nog even doorwerken hoor want ik loop nog mega achter...


3 opmerkingen:

  1. Die met de hertjes is mijn favoriet, denk ik ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annerieke en hertjes.... ;)
    Leuke kaarten heb je gemaakt. Het cadeaumapje is goed gelukt, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen