zaterdag 6 oktober 2018

World card making day 2018

Op 7 oktober is het weer world card making day. Meestal werk ik dan voor een forum een workshopje uit. Dit jaar maak ik me er makkelijk vanaf (met een linkje) :-) , beetje druk gehad.

Ik heb een leuke kaart tutorial gevonden op het Joy Crafts! blog. Hij is niet moeilijk, het is wel wat snijwerk en een kwestie van even goed lezen.

http://joycraftsnl.blogspot.com/2018/03/make-card-with-joycrafts-15.html

Dit zijn mijn uitwerkingen:

 Dit wordt meteen kerstkaart # 15 voor kerstkaartendonderdag


Ik vind het zelf alleen wat lastig dat de kaart niet blijft staan als je hem nergens tegen aan zet en heb al zitten bedenken hoe dat anders kan maar dat heb ik nog niet gevonden dus als iemand nog een goede tip heeft....

4 opmerkingen:

  1. Leuk model Sandra, komt op m'n to-do, moet eerst fusen nl. 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, dat linkje... 😉 Wel een bijzonder modelletje en mooi uitgewerkt. Ik bewaar m, ga m zeker maken maar er staat nu nog even te veel,op het programma. Voor de Kerst moet nog wel lukken 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kon het niet laten, ik heb de basiskaart gemaakt... Ik weet alleen nog niet waar ik hem voor gebruiken zal dus de versiering komt later.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O en als ik hem met de buitenkanten iets naar binnen neerzet blijft hij bij mij prima staan. Maar er zit nog niets op geplakt natuurlijk, misschien wordt hij dan wel topzwaar.

    BeantwoordenVerwijderen