vrijdag 26 oktober 2018

52 weeks to christmas oktober challenge

Alle andere jaren deed ik heel fanatiek mee met de 52 weeks to christmas challenge waar bij je het hele jaar elke week een kerstkaart maakt zodat je aan het einde van het jaar niet zo'n stress hebt om al je kerstkaarten te moeten maken. Dit jaar heb ik het veel te druk gehad met werken dus dat lukte niet. Momenteel heb ik het iets rustiger en heb ik meer scraptijd. Dus tijd om weer eens mee te doen.
De oktober challenge was maak een kaart met een krans erop.
Ik heb verschillende leuke stansen en stempelsets met kransen dus ik moest even nadenken welke ik wilde gebruiken.
Dat is de at home stempelset geworden en dit is mijn kaartje
Het is kaartje # 45 voor mn kerstkaartenchallenge

11 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra, Leuk dat je meedoet aan onze uitdaging een krans op je kaart.
    Leuke kaart met een gezellige voordeur met daaraan een krans.
    Hopelijk kun je nu weer wat vaker meedoen als er wat meer knutseltijd is.
    Bedankt voor je deelname
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid op je kaart !
    Leuk dat je meedoet !
    En wel met super leuke kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is je kerstkaartje Sandra..leuke krans op die voordeur....mooi tafereeltje
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi tafereeltje met de kerstkrans aan de voordeur!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk die kerstkrans op de deur.
    Handig dat je verschillende kerstkransen had. Ik kon er tussen al mijn spullen maar eentje vinden!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra, wat jammer dat het er een beetje bij ingeschoten is, maar wat niet lukt lukt niet, maar dit kaartje is wel heel erg mooi geworden. De krans staat erg mooi op de deur. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die kerstkrans op de deur.Het geheel is ook erg gezellig.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart, prachtig, die krans op de deur ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk tafereeltje ! mooi gemaakt
    fijn dat je meedoet met deze challenge,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen