zaterdag 4 oktober 2014

World card making day!!!!!




Op het creatijd forum worden er allemaal leuke workshops gegeven dit weekend. Het is namelijk World Card Making Day!!! Yeahhhh!
Ik heb 2 GOUWE OUWE workshopjes uitgewerkt(hebben ooit eens bij splitcoasters gestaan)
Mijn eerste workshopje is een springkaartje.









Veel plezier!!
Hier wat voorbeeldjes



En het tweede workshopje is een diamandfoldcard


Snij een stuk cardstock van 12 x 4 INCH
Ril deze op 2,4,8 en 10 INCH
Zet nu op de achterkant een potloodstreepje op de 6 inch om deze te markeren

Ril nu schuin van dit potloodstreepje BOVEN tot het lijntje van de 2 inch ONDER. Doe ditzelfde bij de 10 inch (dus van 6 inch BOVEN naar 10 inch ONDER
Draai je kaart 180 graden, markeer weer de 6 inch en herhaal bovenstaande stappen.
Als het klaar is ziet het er zo uit
Vouw al deze vouwen voor en duw de punten bij de 4  inch in zodat er een soort van driehoek ontstaat
Als je dit ook bij de 8 inch doet krijg je dit

Nu ben je klaar om je kaart verder te versieren



9 opmerkingen:

  1. Leuke workshops en wat een prachtige voorbeelden heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn leuk! Nog nooit gemaakt dus dat ga ik van het weekend uitproberen! Tnx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke voorbeelden. Ik ga dit ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke mooi Sandra, ik ga met je mee-springen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Sandra de basis heb ik nu klaar nu pimpen, maar eerst even lunchen.

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sandra,heb je kaartje klaar http://stampidoe66.blogspot.nl/2014/11/you-you.html

    BeantwoordenVerwijderen