vrijdag 24 oktober 2014

Kerstkaartendonderdag op vrijdag *U*

Ik had mijn kaart gister wel af maar het was te donker om een foto te nemen.
Mijn 51ste kerstkaart is een feit. Ik heb er een aantal voor het goede doel weggegeven dus ik ga gewoon nog even lekker door. Ik zie wel hoever ik kom.
Het is nav de donderdagse kaartlift op het creatijd forum.




Verder mag ik nu mijn exploding box laten zien. Dit was opdracht 3 van de zeskamp op het Scraptuinforum.

Dit keer is het een Explosion box Simpele versie. http://youtu.be/hQfP6C2yFAU

Iedere deelnemer van het team maakt deze box in een seizoen gebonden Thema:

1 Winter
2 Herfst
3 Zomer
4 Lente

Ik had Lente. Op mijn box staat spring has sprumg









Vandaag hebben Nikki en ik kaartjes zitten maken naar aanleiding van een oproepje om een kaartje te sturen naar een jongetje van 3 met een hersentumor. Brrrr het zou je kind maar zijn!
Deze is van mij
 En deze van Nik.
Voor z'n 2lingzusje hebben we ook een kaartje gemaakt.
Deze is van mij (een roze versie)
 En deze van Nik
En dan als laatste heb ik allemaal "theezakjes" gemaakt voor mn mederevalidanten en therapeuten. Er zitten 2 mercistaafjes en een zakje herfstthee in.
Dat ziet er best leuk uit zo he?! Voor de 100 dingen in 100 dagen streep ik af: 90 en 92: bedeltje en uil


Geen opmerkingen:

Een reactie posten