zondag 26 oktober 2014

Een hele moeilijke lo en een bedankkaartje

Dit is de foto die op 23 sept gemaakt is. Precies een jaar na......
Ik vond dat hij gescrapt moest worden met het verhaal erbij maar ja dat wilde ik niet open en bloot op de lo neerzetten. Dus 7 (hihi zo'n lang verhaal is het) tags gemaakt en het daar opgeschreven. Met dank aan Karin, zij heeft geholpen met de bloemen


 Voor de 100 streep ik af: 3 knoopjes, journaling ( heeeeeel veel ;-)), roosjes, gematte foto, pink ribbon, klok of horloge

En dit is het bedank kaartje geworden (met mn nieuwe four feathers set)

2 opmerkingen:

  1. Toplayout Sandra, mooie indeling en kleuren en geweldige foto! Maar vooral wat fijn dat je je gevoelens en het afgelopen jaar op deze manier kan vormgeven. Ik hoop van harte dat de duimen omhoog kunnen blijven!!!!
    Gaaf kaartje ook superleuk die verenstempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandra, wat straal je op die foto!!!!! Zo mooi om te zien. Prachtige lay out en toppie van Karin met de bloemen!!! Verder sluit ik me bij Jo aan. xox.

    BeantwoordenVerwijderen