vrijdag 28 augustus 2020

Uitdagingskaart, anders dan anders op vrijdag

 Annerieke en ik dagen elkaar regelmatig uit.

Nu had ik haar een leuke (dacht ik) kaart met een soort pop up doosje gestuurd om haar uit te dagen. De man in de video was echt mega chaotisch en nadat we de moed hadden verzameld om de hele video uit te kijken bleek dat we voor het doosje een stans nodig hadden. Beetje jammer want die hebben we niet. Een verdere zoektocht op Pinterest bracht ons bij een soortgelijke pop up/balachtige vorm.

Die heb ik gemaakt en de kaart van de video maar we werden er beiden niet zo blij van dus we hebben besloten dat we elkaar hier niet in uit gaan dagen maar ik wil hem toch graag even laten zien omdat het wel grappig is en een anders dan anders op vrijdagkaart maar het effect van eruitpoppen als je hem eruit trekt blijft (jammer genoeg) uit



Geen opmerkingen:

Een reactie posten