zondag 30 augustus 2020

Kerstkaart rood/groen voor challenge

 Bij 52 weeks to Christmas is de challenge van augustus: rood en groen.

Ik ben dus in mn bak met kerstpapier gedoken en kwam wat rood en groen papier tegen. Ik merkte dat k meer de niet zo traditionele kleuren bezit dus ik voel een bestelling aankomen ;-P

Ik had net de nieuwste Cradzzstans aangeschaft van Crealies en met deze stans heb ik dus de challengekaart gemaakt. Het is een pop and twist kaart geworden. Tuurlijk kun je dit zelf ook uitdenken en snijden maar ik ben van het gemak....




 Het is kaart # 27 van dit jaar


10 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart heb je gemaakt! En ik wist niet dat er een stans van was. Makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart!!!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Sandra. leuk die pop-up! Mooie vormpjes heb je daarvoor gebruikt. En heerlijk, dat je een bestelling voelt aankomen, altijd leuk!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van 52 WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pop-up kaart heb je gemaakt in de kleuren rood/groen. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart met het pop-up gedeelte.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart met die verrassende binnenkant Sandra.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kerstkaartje Sandra...zo leuk die pop-up binnenkant...heel verrassend...
    bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige pop-up swingkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf gedaan Sandra....leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie vormpjes bij het popupgedeelte, best handig met zo'n mal, is anders altijd weer zo zoeken hoe of wat met zo'n kaartmodelletje.
    Prachtige tekststempel op de voorkant van je kaart!
    dankjewel voor je deelname aan onze maandchallenge
    Nancy 5WTC

    BeantwoordenVerwijderen