zondag 28 juli 2019

Scrapland

Op het Scraptuinforum organiseert Cissy deze vakantieperiode Scrapland.
Ik heb al vaker meegedaan en krijg er altijd veel inspiratie van.
Ik heb nog niet zo veel tijd gehad om wat te doen maar eergisteravond heb ik deze 2 kaartjes zitten maken:
De opdracht (week 1 opdracht 2)

 Voor je 2 e uitwerking haal je jouw inspiratie uit bovenstaande afbeelding.
Je gebruikt hiervoor minimaal 3 kleuren uit de afbeelding en je gebruikt een van onderstaande voorbeelden (ik heb deze sketch gebruikt)
Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb:
De kleuren zand, blauw, groen, oranje heb ik gebruikt die in de foto  voorkomen

De andere opdracht (week 2 opdracht 3) was:
Maak een kaart en gebruik daarop minimaal 3 visjes of andere zeedieren.
Je gebruik een van onderstaande sketches voor je kaart (ik heb deze sketch gebruikt)
Ik heb er alleen een vierkante kaart van gemaakt.
Zo leuk vind ik dit, ik maak kaartjes door deze opdrachten die ik normaal helemaal nooit zo zou maken maar best grappig zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten