dinsdag 30 juli 2019

Scrapland #2

Ik was nog even lekker bezig en heb nog 2 items gemaakt voor Scrapland
De opdracht (week 2 opdracht 2):
Gebruik de kleuren uit bovenstaande afbeelding voor het liften van onderstaande lo. Je mag geen andere kleuren toevoegen
Dit is de lo die ik gemaakt heb.
Mijn printer drukt kleine fotootjes niet mooi af dus dat heb ik anders opgelost: 2 grote foto's en dan bijgesneden.

De kaart is voor week 3.
We moesten uit 3 rijtjes een ding kiezen en die allemaal gebruiken.
Voor de lift heb ik deze kaart uitgekozen:
Ik heb voor het tweede rijtje gebruik een klok en voor het derde rijtje gebruik ik vlaggetjes (ik zou ook voor groen of strepen kunnen kiezen maar die ga ik mogelijk nog voor een andere opdracht gebruiken)
Dit is de kaart die ik gemaakt heb:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten