donderdag 11 januari 2018

Geocachen

Na een werkdag thuis waarbij ik voornamelijk achter de computer gezeten heb was ik toe aan buitenlucht. Twee van mijn voornemens waren: meer geocachen en meer bewegen in 2018.
Dat kun je natuurlijk prima combineren. Dus hops op de kaart van geocaching.com wat geocache die bij elkaar liggen gezocht en op de fiets gestapt.
Brr best nog wel koud.
Ik heb een rondje van iets meer dan 13,5 km gefietst.
Ik heb 4 caches gevonden.
Van de eerste ben ik vergeten een foto te maken, die was traditioneel verstopt bij een electriciteitskast.
De tweede vond ik bij een kunstwerk


 De derde was heel vernuftigd verstopt en had ik nooit gevonden zonder de hulp van iemand die daar stond en er denk ik van af wist. hij kon mij nl vertellen dat ik het paaltje op moest tillen om hem te vinden.
En de vierde was echt niet te missen ;-P

Leuk weer, ik moet dat echt gewoon vaker doen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten