maandag 22 januari 2018

Bevroren en 2 lay outs

Gisterochtend was mijn auto heel hard bevroren. Oef dat werd krabben maar eerst heb ik genoten van de mooie "tekening" die koning winter op mn auto had gemaakt. Prachtig!


Van 1 van deze foto's heb ik een lay out gemaakt (met de kit van Scrapdelight)




Vandaag moest ik thuis blijven omdat ik op mannen van de riolering zat te wachten. Wat vervelend want toen "moest" ik wel gaan scrappen ;-P
Ik ben waaaaay out of my comfortzone gegaan en heb deze lay out gemaakt.
Ik had mega vieze handen en weet nog steeds niet zo goed wat ik van deze lay out moet vinden hoor.
Voor de 100 streep ik af: 6. bubbels, 7 camera,14 dagje uit, 27 groen in de hoofdrol, 98 zilver


1 opmerking:

  1. een schitterend layout heb je met die foto van je bevroren autoruit heb gemaakt Sandra, heel creatief bezig geweest hoor, en ook je 2e layout is prachtig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen