zondag 19 november 2017

Praag

Chelsey is afgelopen week met school naar Praag geweest.
Elke dag kregen we wat foto;'s van haar, dat is het leuke van de communicatiemogelijkheden van tegenwoordig (en ook erg geruststellend als moeder moet ik zeggen, dat contact ;-P)
Ik was voor haar aan een klein albumpje begonnen met de foto's die ze toegestuurd had met het idee deze te geven als ze terug kwam. Ze kwam alleen 4 uur te vroeg terug waardoor ik nog niet klaar was. Ik heb hem gisteravond nog even af zitten maken.
Het ontwerp is van Annerieke. Zij heeft hem als kaart gemaakt maar ik heb er foto's in gedaan.




 Een beetje jammer dat bij de foto hierboven een beetje lijm op het houten embelishment gekomen is waardoor de foto beschadigd is. Dat moet ik dus nog even oplossen.



1 opmerking:

  1. Wat een mooi albumpje heb je gemaakt Sandra, hele leuke foto's erin...en ze zal dit zeker wel waarderen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen