donderdag 30 november 2017

Kerstkaartendonderdag week #48

7 oktober was het World card making day.
Op het Creatijd forum stonden allemaal leuke opdrachten/workshopjes/sketches etc om een hele dag bezig te zijn.
Eén daarvan was een techniekje met inkt, water en een embossmal.
Nou is inkt en water en ik niet zo'n goede combi want ik heb een hekel aan vieze vingers.
Ik heb dus heeeel rustig aan met het water gedaan maar toch.... Blegh!
 Ik heb dit achtergrondje met de techniek gemaakt en er een kerstkaart van gemaakt; nr 48

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit stempelkerstkaartje Sandra...en ach die vieze vingers...een water en zeep is ook dat weer opgelost
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk gekliederd lees ik ;P Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen