maandag 31 mei 2010

cardkit cards and a challenge

http://create4fun-challenge.blogspot.com/
On the create 4 fun challenge blog was the challenge a sketch. Since i have a big lack of inspiration i thought using the sketch might do the trick in getting it back.

This is what i made. The paper is from the cardkit from scrapfever

Op het create 4 fun challenge blog is de challenge een sketch. Op het moment heb ik echt een groot gebrek aan inspiratie en ik dacht dat deze sketch me kon helpen om deze inspiratie terug te krijgen. Dit is wat ik gemaakt heb, het papier komt uit de cardkit van scrapfever




I also made these 2 cards as examples from the cardkit
Ik heb ook deze 2 kaartjes gemaakt met de cardkit



2 opmerkingen:

  1. sandra, wat een leuke kaartjes zijn het geworden. Ik ga vandaag lkker met de kit aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van Create4fun.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen