zaterdag 6 juni 2020

Kaartje

Ik was gisteren aan het scrappen via de Whatts app video met Nicolet en waar we vorige keer bijna alleen maar zaten te kletsen (o nee dat mag ik niet zeggen waar IK bijna alleen maar zat te kletsen) was ik nu best productief.
Dit was 1 van de kaartjes die ik maakte.
Vintage, niet zo heel erg mijn ding, maar voor zo af en toe best leuk om te doen.
De stempel is een hele oude hostess set van SU. Hij blijft leuk. Verder heb ik wat stempels uit de  Timeless textures set gebruikt. Lintje is van de Xenos en de pins heb ik echt al zeker 15 jaar (wie wat bewaard heeft wat) en passen qua kleur super bij deze kaart.

4 opmerkingen:

  1. Hey, was heel gezellig en we hebben nu beiden wat gedaan! Komt wel goed met ons, was gezellig
    Liefs Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt gezellig en ook nog eens een mooie kaart als resultaat.
    Leuk om jezelf op z'n tijd uit te dagen met iets wat je niet vaak doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje! En ik moest wel lachen om wat je schreef, dat jij de gene was die zoveel kletste...nou vast niet, hoor..

    BeantwoordenVerwijderen