dinsdag 30 juni 2020

En het is weer twinchie tijd

Twinchie tijd.......... Het thema van juni is blauw/blue.
Toen ik dat hoorde moest ik meteen denken aan dat liedje I'm blue dabadee dabada. Dat liedje heeft de hele dag in mn hoofd gezeten en ik heb Brian er h e l e m a a l gek mee gemaakt haha. Op het moment dat ik dit tik zit ik hem ook weer te zingen ;-P
Ik wilde dus iets met feeling blue doen.
Ik heb van Cats on appletrees een stempel met een hert (Gerline), ik vind haar altijd zo zielig kijken. Die moest er gewoon op. Maar ja wat nog meer dan. Terwijl ik erover aan het nadenken was werd mijn scrapkamer gecreƫerd: een kind het huis uit dus een kamer over. Ik was alles netjes in mn (nieuw gekochte) kasten aan het doen toen ik m'n bak met washitape in handen had. Mijn oog viel op de vele blauwe rolletjes washitape die ik bezit..... Tja, toen was het niet moeilijk meer.
Dit is mijn versie geworden.
 En hier zie je die van Anneriek. Ik denk dat ze kleurenblind is want ik zie oranje....... Of zou ze gewoon dwars zijn, net als ik toendertijd met het thema zwart-wit. ;-P
Hier kun je haar berichtje vinden
 Anyways, hij is weer leuk geworden!
Het thema voor juli is zon/sun.

2 opmerkingen:

  1. Washi tape is echt een uitkomst voor leuke creatieve uitspattingen.
    Zo mooi, jou twinchies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk hoor, allebei. Die stempel is idd enig!

    BeantwoordenVerwijderen