vrijdag 25 januari 2019

Challenge ijskristallen, kerstkaart # 9

Op het 4 season swap blog is er een winterse uitdaging namelijk ijskristallen.
Ik heb een prachtige stempelset die ik veel te weinig gebruik en bedacht dat ik deze maar eens uit de kast moest vissen om te gebruiken om mee te doen met deze challenge.
Als eerste heb ik met versamark en clear embosspoeder het grote kristal in het midden gemaakt zodat deze wit zou blijven als ik er met panpastel overheen ging. Verder met versamark wat kleinere kristallen gestempeld maar deze niet bewerkt met clear poeder zodat deze ingekleurd werden als ik er met pan pastel overheen ging.
Daarna nog een kristal gestempeld en opgeplakt en wat bling en pailletjes erbij geplakt. Tekst erbij en klaar is Klara
Voor mn kerstkaarten challenge is dit nr #9

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk, winters kaartje in mooie kleurtjes!
    Bedankt voor het meedoen aan onze ijskristallen challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen