dinsdag 17 november 2020

Glazen potjes bewerkt.

 Op het blog van Margriet zag ik dat ze leuke DIY pakketjes verkocht om leuke lichtjes te maken van glazen potjes.

Dat kan ik natuurlijk ook prima zelf maken *U*

Ik dook in de tas met glas voor de glasbak en vond wat potjes die ik kon gebruiken en zette m'n machientje aan het werk....

Bij de Action zag ik leuke lampjes in de vorm van touw, deze heb ik gebruikt als verlchting. Zeg nou zelf, het staat hartstikke gezellig toch?

 Voor de 3 groepen op mijn werk maakte ik deze (met een nepwaxinelichtje erin anders staat de boerderij straks in de fik ;-O)

Voor mezelf maakte ik deze, ik vond de vorm pot zo leuk!

Voor Chelsey een kattenkerstboom

Voor mijn vader, ipv een kerstboom op zijn kamer in het huis waar hij woont, maakte ik deze pot met gekleurde sterlichtjes erin.


En voor Nikki (die schudballen spaart) maakte ik deze


 Ik heb nog veel meer ideeën maar mn vinyl is op en ik moet eerst even wat potjes scoren (wij eten nooit uit pot, hooguit mayonaise of zilveruitjes ofzo)


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerst sfeer lichtjes heb je maakt van je glazen potjes...leuk met die lichtjes en ook leuke afbeeldingen erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen