vrijdag 30 oktober 2020

Anders dan anders op vrijdag

 Morgen is het Halloween.

Nou heb ik totaalniks met Halloween, ik weet dat mijn nichtje (die in Wales woont en geboren is in Amerika) wel aan Halloween doet.

Ik vond het leuk om een Halloweenkaartje voor haar te maken. Ik had een leuke tutorial gezien op het www om een pompoen te maken (ik heb namelijk weinig Halloweenstansjes/spulletjes) en die vond ik zo leuk dat ik ze graag ook wilde maken.


Het is echt heel simpel; Het is eigenlijk een beetje paperpiecen; 3 ovaaltjes stansen (ik heb die met een stitchrandje gebruikt), cirkelpons voor de mond en de tanden eruit knippen, oogjes en een steeltje knippen, randjes aanzetten met inkt en voila, klaar is Klara.


Ik heb ooit vleermuisstansjes van Annerieke gekregen, die kon ik mooi gebruiken en in de Adventkalender van 2019 van Cats on Appletrees zaten een spinnetje en een hangende vleermuis (hoe cute!!!).

Ik had geen stempel of stans met Happy Halloween maar Liefs kan ook prima ;-).

Ik vind hem erg leuk geworden, al zeg ik het zelf en ben benieuwd wat ze er van vindt.

2 opmerkingen: