donderdag 10 september 2020

Happy Birthday en een giftcard

 Vandaag is mijn lieve mams jarig.

Het is best moeilijk om iemand die niets wil en zegt alles al te hebben wat leuks te geven, het wordt al snel afgezaagd.Tot ik op de website van de Amersfoortse gidsen een culinaire vaartocht tegenkwam.

We gaan wel vaker de wandelingen van hen doen omdat ze zo leuk zijn en dit leuk me ook zo leuk. Helaas kunnen we de 2 data in september die er staan niet omdat er gewerkt moet worden ;-P maar na er een mailtje aan gewaagd te hebben (Yes, ze houden dit concept erin, dus er komen nieuwe data) heb ik besloten om mijn moeder een tegoedbon te geven (en ik ga natuurlijk lekker mee *U*).

Dus heb ik een giftcardhouder gemaakt (deze heb ik vaker gemaakt. Hier kun je de beschrijving vinden, ik heb hem ooit eens uitgewerkt voor een workshopje.

Op de voorkant heb ik een schudgedeelte gemaakt met een foto die ik van de site geplukt heb.

Erin zit een beschrijving wat we gaan doen en waar we dat gaan doen.

Ik heb er nu al zin in!




Van harte mam!!

XX

1 opmerking:

  1. Dat zijn de leukste kadootjes, 1 waar je zelf ook mee naartoe graag😉.
    Heel veel plezier, klinkt erg leuk.
    Mooie gift card houder maakte je.
    Zo leuk dat je van een foto van de site een schud gedeelte maakte
    Het ziet er erg vrolijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen