vrijdag 26 juni 2020

Anders dan anders op vrijdag en kerstkaartenchallenge

Op het 52 weeks to christmas blog is de nieuwe challenge maak een blauw/witte kerstkaart.
Ik heb eergisteren mn Crealies kaartkit opgehaald en daar zat de superleuke stans in om een box in card te maken.
Die moest ik natuurlijk meteen gebruiken en ik vond het wel leuk om deze te gebruiken voor de challenge.
In het doosje kun je een kerstchocolaatje, zeepje of een klein kadootje stoppen.
Ik wilde graag een wiebel/schommelkaart maken dus heb een cirkel als basis gebruikt. Maar ja, als je dan het gat voor het doosje een beetje aan de zijkant (zoals zij voordoen in de video) plaatst is natuurlijk het zwaartepunt niet meer in het midden en valt hij naar de zijkant *U*. Da's niet zo mooi. Daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik al de hele kaart en alles bewerkt had en het doosje erin plaatste Gelukkig kon ik het doosje hergebruiken en hoefde ik alleen maar een nieuwe basiskaart te maken.
En ik maar zeggen dat ik wiskundig inzicht heb...... ;-P

11 opmerkingen:

  1. Oh, wat een prachtige card in a box en nog speciaal op een wiebelkaart en zo prachtig versierd ! Je had ook een figuurtje of iets "zwaar" aan de andere kant kunnen kleven, om de kaart terug in evenwicht te krijgen. Zo kan je die basiskaart toch nog gebruiken. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerst schommelkaart heb je gemaakt, en leuk dat doosje erbij waar je iets in kan stoppen. Een hele mooie kaart voor onze challenge. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige schommelkaart en doosje heb je gemaakt voor de challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuk kaartje met een doosje! Ja de eerste keer is het altijd even kijken hoe het goed moet en komen er nog foutje uit! Maar dat mag ook wel hoor, ik vind hem mooi gemaakt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, lijkt mij best even moeilijk om het precies goed te rijgen dat het mooi in het midden is.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie schommelkaart, met een doosje erop waar vast tegen die tijd iets lekkers ingestopt wordt.
    Heel leuk dat je meedoet met de uitdaging blauw/wit bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, zo'n schommelkaart met een doosje. Ik kan me voorstellen dat het best puzzelen met het zwaartepunt is. Dat heb ik met een gewone schommelkaart al. Knap gedaan. Mooi in blauw-wit!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, een kaart met hindernissen dus maar hij is prachtig geworden Sandra. Leuk met dat doosje erop.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke schommelkaart Sandra , spannende verassing erop , dankjewel
    voor je mooie bijdrage hoor , groetjes en tot de volgende X
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk kaartje voor onze challenge, tof zeg zo'n cadeautje op een wiebelkaart!
    groetjes en dankjewel voor het meedoen!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen