zondag 31 mei 2020

Twinchies: thema Celebrate

Het is weer de laatste dag van de maand dus het is weer twinchietijd
Het thema van mei was Celebrate.
Ik heb een Blond plaatje ;-P ( ik hou van Blond Amsterdam!) gevonden op pinterest met de quote: toss some confetti in the air and celebrate. Ik heb er een schud twinchie van gemaakt. Ik had geen confetti maar nog wel wat feestelijke schudvulling. Ik heb een gele en een rode versie gemaakt (die kleuren zaten namelijk in het plaatje en Annerieke gevraagd wat ze koos (zonder dat ze wist wat ze moest kiezen haha): rood of geel. Ze koos voor geel (wist ik natuurlijk eigenlijk wel dat ze dat zou kiezen).
 De rechtse twinchie is van Annerieke en hier kun je haar berichtje vinden

Het thema van juni is blue/blauw en stiekem hebben we die beide al af en verstuurd en bekeken *U*

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het héél erg knap dat jij van een twinchies en schudgedeelte kan maken.
    Ze zijn echt super vrolijk en er is veel op te zien.
    Heel leuk gemaakt. 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zo klein en dan nog een schudgedeelte. Echt superleuk gedaan. Nu bij Annerieke kijken..

    BeantwoordenVerwijderen