dinsdag 31 maart 2020

Twinchieswap

Het is weer de laatste dag van maart en dus weer tijd voor onze maandelijkse twinchie swap.
Annerieke haar berichtje vind je hier.
Het thema was cirkels.
Ik heb er even over na moeten denken want dit vond ik een moeilijk thema. Ik wilde namelijk niet "gewoon" cirkels maken.
Na er een nachtje over geslapen te hebben had ik ineens een "out of the box" idee: the circle of life.
Op internet zocht (en vond) ik een plaatje van Simba en ik schreef de tekst in een cirkel. Dat is dus moeilijker dan je denkt dat het is *U*
Verder heb ik met wat rondjes stempels nog wat gestempeld.

Hier zie je Annerieke haar twinchie: round and round and round and round..........
Het thema voor volgende maand is birds/vogels.
Stiekem heb ik deze al af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten