zaterdag 29 februari 2020

Einde van de maand ->Twinchie tijd

Het is weer tijd om de twinchies te laten zien
Het thema van februari was winter.
Ik heb zitten knoeien met gesso/structuurpaste, dymotang (suuuuuffff! want dan kun je niet met de heat tool de onderkant verwarmen om je embosspoeder te verwarmen -> dat werd opnieuw maken en dus opnieuw vieze vingers *U*) embosspoeder, glitter en stansjes en dit is het resultaat:
 Annerieke heeft er een winters minitafereeltje van gemaakt. Best wel knap op zo'n klein kaartje!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra.
    Via Annerieke kom ik op jouw blog😊.
    Je hebt een volger erbij hoor!!
    Binnenkort kom ik eens verder neuzen hier.
    Wat een mooie twinchies
    Wat Annemieke gemaakt heeft vind je knap, maar wat jij deed ook!! Op zo'n kleine basis zoveel technieken, ik neen mijn petje af.
    En de tekst.... is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie structuur met glitter en pasta en zo, dat kan ik hier net iets beter zien dan op Anneriekes blog. Die van Annerieke zijn ook mooi, met de zachte kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen