donderdag 5 december 2019

Kerstkaartendonderdag #44


Door trial and error leer je over het algemeen. Zo ook ik. Ik heb dezelfde kaart als vorige week nog een keer gemaakt. Tijdens het workshopje had ze echt heel duidelijk gezegd dat je op moest letten dat je het de juiste kant op zou stansen (in mijn geval snijden). Ja, ja, logisch!
Eh niet dus. Ik had hem dus in eerste instantie verkeerd om gesneden. Duh!
Maar dat had ik al snel door dus heb gauw een nieuwe gesneden.
Dit is de kaart voor week #44

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje. En ja, verkeerd stansen, ik denk dat het iedereen wel eens overkomt (toch?)
    Die letterkraaltjes kwam ik tijdens het opruimen ook tegen, toch weer eens gebruiken. Ziet er leuk uit.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje hij prima gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart en ja wie overkomt het nu niet verkeer om stansen of snijden.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kaartje is erg leuk geworden. We hebben allemaal wel eens van die dingen.... net even niet opletten en mis... gelukkig hebben we vaak nog wel wat papier liggen om het te herstellen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart.
    gezellig dat je er bij bent van de week .
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn zo van die dingen dat overkomt iedereen wel eens denk ik! Maar je kaartje is nu goed gelukt en mooi gedaan met de slingers in de boom! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen