zondag 3 november 2019

Minialbum

Voor mijn collega (die in mei trouwde) had ik een minialbum gemaakt met de vraag om'als de foto's klaar waren, mij wat foto's te geven zodat ik hem af te maken.
Nou had ik de foto's al wel een tijdje *U* maar geen inspiratie.
Omdat ik maandag een fröbeldate heb met haar werd het tijd om hem af te maken.
Het is een uitklapalbum a la Jo geworden.
 Hier zie je hem helemaal uitgeklapt.


Haar trouwjurk was heel licht roze met zwart. Omdat ik geen roze met zwart papier heb heb ik er voor gekozen om zwart wit designpapier voor de basis te gebruiken en roze accenten toe te voegen.
De foto's zijn zo mooi en bijzonder dat er niet veel extra's nodig is.
Ik heb helaas geen foto's gemaakt dat het album half open is en dat de strikjes dicht geknoopt zijn.

2 opmerkingen:

  1. Daar hoeft verder idd niet veel bij. Is ook lastig als het te dik wordt denk ik. Mooi boekje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen