donderdag 5 september 2019

Kerstkaartendonderdag #18 tm #35

Het afgelopen weekend heb ik me uit de naad gewerkt *U* om mn achterstand in te halen. Het resultaat in 2 dagen is 23 kaarten. Ik heb 3 verschillende soorten kaarten gemaakt; een platte kaart (hier had ik er vorige week al 5 van laten zien):



Een pop up kaart:











 En nog wat kleine kaartjes (ze zijn 10x 10 en ik was geïnspireerd door deze kaart van Janneke:


Dit zijn de kaarten 18 tm 35.
Nu maar even netjes bijhouden de komende maanden ;-P


7 opmerkingen:

  1. Wauw, Sandra, wat een verzameling kaarten heb je gemaakt. Ze zijn stuk voor stuk prachtig! Leuke modellen ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat heb jij hard gewerkt het afgelopen weekend! Ze zien er leuk uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat heb jij hard gewerkt de afgelopen dagen...ze zijn heel leuk!!
    gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.

    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooooow wat een prachtige verzameling kerstkaarten. Inderdaad heb je heel erg hard gewerkt. Super hoor en allemaal even mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje heb jij even door gewerkt. Wat zijn ze leuk in die verschillende modellen Sandra. Leuke materialen heb je gebruikt, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is een hele voorraad mooie kerstkaartjes! leuke modelletjes!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen