zondag 30 juni 2019

Twinchies

In juni was het thema van de twinchieswap, die ik doe met Annerieke, zwart-wit.
Zo lachen, we hadden hetzelfde idee: het liedje van Frank Boeijen: denk niet wit, denk niet zwart....
Dit is wat ik er van gemaakt heb (sorry helemaal zwart-wit kon ik niet, ik moest even dwars zijn)
Het plaatje komt van Pinterest. Ik heb de vis terug laten komen in witte inkt met diamond glaze eroverheen voor een 3d effect maar dat is lastig te zien op de foto.
Dit maakte Annerieke:

Hier kun je haar twinchies vinden.

Voor juli heeft Annerieke gekozen voor favoriete huisdier. Ik heb al een ideetje wat ik wil gaan maken.


1 opmerking:

  1. Ja ja, je hebt weer buiten de lijntjes gekleurd hihi. Wat toevallig hè, dat we hetzelfde idee hadden. Heb je ook continu dat liedje in je hoofd gehad? Super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen