dinsdag 4 april 2017

Art Specially

Afgelopen zondag ben ik naar de Art Specially beurs geweest. Wat een superleuke beurs zeg. Dat vindt mijn portemonnee niet hoor *U*
Ik heb wat leuke workshopjes gedaan....
Met de Gelliplate (leuk maar wel vieze vingers!! en daar hou ik niet zo van) en Infusions
 Met embosspoeder en distress inkt
 Met acrylverf en aquarelkrijtjes
 Met zigmarkers

En ik heb behoorlijk geshopt. Zo leuk, allemaal nieuwe spulletjes!
Deze kaarten heb ik met mn nieuwe spulletjes gemaakt:
 Panpastel (mijn nieuwe kleuren) en nieuwe stempels, op de bovenste zit glitter (maar niet te zien op de foto) gemaakt met spectrum noir



















En deze kaart is gemaakt met Infusions en stempels. De zwarte vlinder heb ik met embosspoeder bewerkt maar dat is niet zo goed te zien op de foto (hij glimt iets meer)

Ik moet ze nog verwerken tot kaartjes maar dat komt tzt wel
Voor de 100 streep ik af: 32. inkleuren, 70. rond, 81. stempelafdrukje inkleuren,

3 opmerkingen:

  1. Wauwie wat mooi allemaal, nou jij kunt weer genoeg knutselen de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie wat mooi allemaal, nou jij kunt weer genoeg knutselen de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke workshops heb je gevolgd ! En je hebt prachtige kaarten gemaakt met je nieuwe spulletjes, ik ben ook geweest, het was weer gezellig ! Ik heb die workshop met de Distress ook gedaan, maar dan met de gekleurde tekst. Leuk he !

    BeantwoordenVerwijderen