maandag 14 november 2016

Nog een dagje croppen

Het kon niet op afgelopen week, wel 2 hele dagen croppen, wat was ik daar aan toe! Ik heb het zo druk gehad de afgelopen weken dat ik weinig scraptijd heb gehad maar dat heb ik nu lekker ingehaald.
We gingen met z'n achten bij Annerieke in Almere croppen. Ik ging vanuit mn slaapdienst meteen door nadat ik Jo van de trein gehaald had. Gezellig weer hoor!!!
Ik heb voornamelijk gestempeld (en gekletst en gesnoept). Gisteravond heb ik de kaartjes afgemaakt want ik had geen gekleurd papier mee en ik was zo lekker op dreef.
Deze kaartjes heb ik gemaakt:
Deze heb ik voor GĂ©raldine gemaakt
 Nog een kerstkaart met "Anita haar techniekje", nummer 76
 leuke stempels gebruikt van Els
 En van Ria, da's het leuke van croppen, de anderen hebben vaak spullen die ik niet heb ;-P


 Nog een keer "Anita haar techniekje" die is zo leuk


Ik had een leuk kaartje gezien bij Jo (die hem weer van Annerieke had ;-)) en die heb ik vanavond gemaakt (kerstkaart nummer 77)


 Het is een vouwkaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten