woensdag 20 april 2016

Een lo van de online crop

Willeke had een online crop georganiseerd op het scraptuin forum. Hier schreef ik daar al over.
De lay out om te liften vond ik echt geweldig en ik begon met goede moed aan de mijne. Al gauw werd hij toch echt wel heel anders dan het origineel ;-J Alleen al het feit dat ik 1 grote ipv een strip met 3 foto's heb gedaan... Anyway, oordeel zelf maar.

Naarmate de controledatum nadert merk ik dat ik meer behoefte heb om het van me af te scrappen. Hoe zo therapeutische werking ;-)) Op de tag staat nog een stukje tekst.
Het papier is echt al heel oud en vond ik nog in mn kast. Het blijft mooi papier en nu kon ik ook mooi mijn nieuwe libelle stempel gebruiken.
Voor de 100 streep ik af: 50. nietjes en 53. parelkoord

Geen opmerkingen:

Een reactie posten