zaterdag 5 maart 2016

International scrapbookday

Gister (4 maart) was het international scrapbookday.
Op het forum stond een linkje naar een workshopje van een gate fold kaartje. Dit was Monique haar bijdrage.
Toevallig had ik nog een kaartje nodig om geld te geven (een vlopje is zo saai he!) dus.....
Eigenwijs als ik ben heb ik hem niet met 1 maar met 2 flapjes gemaakt


En laat er in het lijstje van de 100 nou een gate fold kaartje staan ;-J
Ik streep af: 12. cupcake, 19. er is er een jarig 23. gate fold kaartje, 34. kaarsjes
Kitty haar bijdrage waren twee gevouwen kaartjes.
De schuin diagonale kaart heb ik gemaakt. Met hetzelfde papier als bovenstaande kaart. Ik had nog wat verjaarskaartjes nodig en dit is zulk leuk papier daarvoor.



Sylvia zette een uitdaging neer met de volgende kleuren
 waarbij ook deze sketch gebruikt moest worden.
 


















Bij Ingen zag ik een linkje naar een you tube filmpje van Janneke waarbij ze een babydoekje en re fillers gebruikt en daar een prachtige achtergrond mee maakt.
Dat ziet er ongeveer zo uit:
En dit is de kaart die ik ervan maakte. Ik combineerde de uitdaging van Sylvia met het techniekje van Janneke. Ik weet nu al dat ik dat vaker ga doen want het resultaat is zo gaaf!



En het laatste workshopje van vadaag is een leuk doosje van Annerieke.
Ik heb de kleuren van Sylvia en het techniekje met het billendoekje gebruikt
Ik moet nog even nadenken hoe ik het verder ga versieren maar ik weet nog niet of ik het voor een verjaardag of iets anders ga gebruiken

Bedankt dames! Ik heb heeeeerlijk zitten scrappen vandaag

1 opmerking:

  1. Prachtige creaties zijn het weer geworden Sandra... een lust voor het oog...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen