maandag 27 april 2015

Puzzeltocht opdracht 15



We lopen verder door de steeg heen. per ongeluk maakt iemand een foto nat omdat hij achter in zijn tuin de tuin aan het sproeien is.

Opdracht: Wie is deze persoon op de foto? Lift een kaart die zij ooit gemaakt heeft.

Dit is natuurlijk Willeke. Klik hier voor haar blog.
Ik heb eens even zitten neuzen op haar blog en ik heb deze kaart uitgekozen om te liften
En deze kaart heb ik gemaakt

Hij is voor een collega die met pensioen gaat ;-(
Met alle bewoners en collega's hebben we een boek met soep recepten gemaakt.
Hij is zo leuk geworden, sommigen hebben hele originele recepten gemaakt.
Op de labels staat "het geheim"; 16 leuke bewoners, 7 (te) gekke collega's, 1 goede manager, snufje vriendschap, scheutje collegialiteit etc.
Ik hoop dat ze het leuk vindt!
Voor de 100 streep ik af:8. stans, 12. lint, 39. fineliner, 41. vlinder, 61. vogel, 62. bedeltje, 65. gestempelde bloem, 78. cardstock, 79. zwart,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten