woensdag 7 januari 2015

Kaartjes, kaartjes, kaartjes voor de 100

 Ik streep af: 9. emboss (het goud op de kerstboom), 13. twine, 14. bedeltje,27. letters, 84. perlenpen
De kaart wordt nr 2 van mn kerstkaartenchallenge en wil ik insturen voor de uitdaging van het card en scrap challenge blog. De opdracht is: gebruik houten figuurtjes op je kaart. Dat is gelukt, de letters x mas zijn van hout.
 Ik streep af:16. cardstock, 32. gebruik 3 van iets (2 x 3 glimmertjes), 46. stempelafdrukje, 49. taart, 62. stippeltjes (onder de letters cake....). Nikki heeft het 3d plaatjes geknipt en geplakt en ik heb er een kaart van gemaakt.
 Ik streep af:2. gebruik 1 lijn designpapier (stampin'up papier), 25. stans (de grote sterren), 26. pons (de kleine sterren), 39. sterren, 88. kaarsje, 90. 3d (de sterren zitten op 3 d blokjes)
Ik streep af:15. 3 designpapiertjes (het is niet goed te zien op de foto maar er zit een mat onder het tulpenpapier),30. grote bloem (de grote tulp), 45. fineliner (op het blad van de tulp), 47. strik, 50. happy birthday, 56. spetters Op de strik),82. strasssteentjes

Dat is een goed begin!

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Sandra. En wat een mooie houten letters!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaarten .
    De houten letters zijn erg leuk zo op je kaart.
    leuk dat je mee doet bij het Cards& Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie houten letters op je kaart, Sandra!
    Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen