maandag 17 november 2014

Heel veel kaartjes...

Voor een vriendin heb ik deze kaart gemaakt met de four feather set.
Ik heb nog wat kerstkaartjes gemaakt. Ik heb er nu in totaal 70 gemaakt.
Dit kaartje was voor opdracht 5 van de zeskamp op de Scraptuin (De volgende opdracht luidt Masking. Iedere deelnemer maakt een kaart  van 14 bij 14 cm en de achtergrond moet daarbij gemaskt zijn. Daarbij heeft iedere deelnemer uit de groep een bepaald figuur op de achtergrond gemaskt:

Deelnemer 1 hartjes
Deelnemer 2 streepjes
Deelnemer 3 rondjes
Deelnemer 4 sterretjes

Overleg dus met elkaar wie wat doet!)
Ik had dus sterretjes....
Voor de 100 dingen in 100 dagen streep ik af: nietjes
 Een 3hoekkaartje


 Deze heb ik gelift van Els. Op het Creatijd forum staat er elke week een liftkaart en haar uitwerking (het origineel is mijn kranskaart (kerstkaart nr 52) van een aantal berichtjes terug klikkerdeklik) is gemaakt met deze sneeuwvlokkenkrans. Een onding om te stansen en er heel uit te krijgen maar wel ontzettend mooi.
 Op het Scraptuinforum is er weer wat nieuws: het pietenhuis, elke dag een opdracht, leuk, leuk!
De eerste opdracht is:

Het is donker. De sterren schijnen helder aan de hemel en de maan licht gloeit over de stoomboot die onderweg is naar Nederland. Het water kabbelt tegen de boot aan, maar voor de rest hoor je niks.
De pieten slapen en Sinterklaas droomt over de lieve kindjes die hij straks weer gaat zien.

Opdracht 1: maak een kaart of een layout met sterren er op.
 Nog een 3hoek kaart




En de kaart voor opdracht 2 is de volgende:
Maar toch is er iemand wakker. Twee mooie heldere blauwe ogen kijken door een glazen raampje van een kast. Vol spanning kijkt hij heen en weer. Eerst naar links, dan naar rechts en dan nog een keer. Niemand te zien. Voorzichtig maakt hij de kastdeur open. Krrrraaaaak Hij spits zijn oren. Bang dat iemand hem hoort. Maar gelukkig blijft iedereen nog op zijn bedje te slapen.

Opdracht 2: Maak een doorkijk op je kaart of Layout. Dus een soort van een raampje!



1 opmerking: