maandag 28 oktober 2013

Kerstkaart nr 48 en de 100


Op dit blog vond ik een leuke vorm kaart met een verwijzing naar een blog met een werkbeschrijving.
Ik kijk vaak op haar blog, zij maakt leuke dingen met SU produkten.
Ik heb hem denk ik niet helemaal goed gevouwen (volgende keer moet hij iets verder gevouwen worden) want hij past niet helemaal mooi in elkaar, staat wat bol. Maar omdat ik al begonnen was met versieren heb ik het zo gelaten. Het staat wel grappig als hij wat bol staat maar dan kun je hem natuurlijk niet meer versturen ;-)
Voor de 100 mag ik wegstrepen: kant (minimaal 15 cm, bij elkaar opgeteld is het meer dan 15 cm) en rub-ons.
Toen ik op mn lijstje aan het kijken was wat ik nog meer kon gebruiken op deze kaart zag ik rub-on staan. Ik dus mn halve kast uitgegraven op zoek naar de doos met rub-ons. Terwijl ik die doos aan het doorspitten was kwam ik veel rub ons tegen waarvan ik zoiets had van oooo daar ga ik dat mee maken en daar dat. Ik heb dus een doos inspiratie gevonden! Joehoe!!! Ik ga aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten