zondag 18 november 2012

En nog meer foto's voor de cursus....







3 opmerkingen:

  1. Jij gaat lekker met je cursus! Leuk joh om zo je camera beter te leren kennen. Moet me ook nog eens verdiepen in de gebruiksaanwijzing van die van mij. Zitten vast meer mogelijkheden op dan ik denk ;) Vind het leuk om je foto;s te zien! (ook al laat ik niet altijd een berichtje achter, ik ben wel een trouwe volger ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent echt goed bezig met je cursus, wat een prachtige foto's Sandra. Ik moet weer eens in de herhaling, maak alleen nog mar kiekjes en zelfs die zijn vaak slecht van kwaliteit maar ach, voor een scrapper goed genoeg. Er beginnen wel weer allerlei termen door mijn hoofd te spoken als ik jouw foto's zie, van die oh ja, zo was dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Sandra,
    Die tak met die druppels is waanzinnig goed en dat besje ook hoor!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen