maandag 22 oktober 2012

Aftellen maar.....

Ik weet wel dat het nog Halloween, Thanksgiving en Sinterklaas moet worden maar (op sinterklaas na dan) ik heb niet zo veel met die feesten. De eerste kerstartikelen liggen al in de winkel en ik ben de eerste kerstshow in het tuincentrum al over geweest.
Vorig jaar hebben die meiden van Géraldine een aftel kalender gehad. Toen had ik geen tijd om hem te beplakken en belandde hij in Nikki haar kast maar bij het opruimen van die kast kwamen we hem weer tegen en vroeg Nikki of ik hem voor haar wilde beplakken.
Tuuuuurlijk. Dus ik heb mn stapel kerstpapier uit de kast gehaald en Nikki een mooi papiertje uit laten kiezen. De plaatjes op de blokjes heeft ze ook zelf uitgekozen; ze was erg duidelijk welk plaatje ze wilde hoor ;-D

Wij vinden hem erg geslaagd geworden.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op adventkalenders, deze is ook erg leuk en lekker vrolijk. Zelf blijf ik nog even bij halloween, hihi, ook erg leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave aftelkalender! Ik wil nog eens zo'n adventkalender maken. Deze is misschien ook leuk voor sint maarten en sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen