donderdag 16 augustus 2012

Fotografieworkshop

Zondag 12 augustus had ik van de Nikon (we hebben een nikon spiegelreflex camera gekocht) Deze met een extra 70-300 mm lens. Je kon er een workshop bij doen in Dierenpark Amersfoort.
Wat heb ik daar veel geleerd zeg, was helemaal kapot van al die indrukken. We hadden 2 uur theorie en een uur om het geleerde in de praktijk te brengen.
We gingen oefenen wat hij ons verteld had.
Gelukkig stond hij er naast en vertelde ons welke instelling we moesten gebruiken ;-)

 Zo maakte ik deze foto's

De eerste 2 met een sluitertyd van 1 seconde (dus goed leunend op het hek anders bewoog het steeds) Ik was heel niet eigenwijs om het ook eens zo te proberen hoor :-*


 en deze met sluitertyd van 1/1000 sec

wat een verschil he?!
Ook hebben we geleerd hoe je goede portretfoto's kunt maken (juiste afstand, met flits maar dan afgezwakt) wat een goede tip zeg!!
Kortom blij dat ik gegaan ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten