vrijdag 2 april 2021

Card Chain Challenge







 Er is weer een maand voorbij en ik heb weer een kaartje gemaakt voor de CCC, ik moest hem naar Annerieke sturen.

Dit was de sketch



De kleuren waren sunshine, seagreen en flamingo en de andere opties waren: spring/woman/friendship/paper piecing/glitter

Ik kan een heleboel opties afstrepen deze keer; ik gebruikte de sketch, alle kleuren, friendship en glitter ( een zilverdraadje) 

Ik ontving dit kaartje van Jo uit Engeland

Leuk is ie he?!

7 opmerkingen:

  1. So happy you like the card I made - I just love that image. Your card is lovely and so bri9ght and cheery. Thanks for being a link in our chain, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei zijn ze erg leuk! Jij hebt een heel mooi kaartje gemaakt voor Annerieke en de kaart die je van Jo kreeg is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakte een heerlijk fleurige kaart! En de kaart die je kreeg is ook mooi!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful and vibrant card, love that flower with it's flourish it goes so well with the PP xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A wonderful mix of bright colors and patterns on this pretty card!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great take on the March sketch, Sandra!! Especially love that flower and the patterns you combined!!

    BeantwoordenVerwijderen