dinsdag 2 maart 2021

Card Chain Challenge februari

 En in februari deed ik ook weer mee met de CCC

 

De sketch voor deze mand was:

Met Pewter, Lapis en Ruby als kleurencombinatie (maar daar kon ik echt helemaal niks mee!)

De andere opties waren: Thema Chinese New Year/ Polar Bears/Love/Friendship Ribbon/Texture

 

Ik maakte deze snowglobekaart (vond ik wel bij het thema ijsberen passen).

 

Ik heb de sketch gebruikt  en de optie ijsberen


Ik stuurde de kaart naar Helen en ontving deze kaart van Renate



7 opmerkingen:

  1. Jouw kaart is leuk en die je mocht ontvangen ook!
    Waar komt die vandaan?
    Is toch altijd best bijzonder, post versturen over de hele wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card, I love how both you and Renate have used the sketch in similar ways and then ended up sending them to each other. How cool is that? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je meedoet! Je kaart is heel gaaf en die je ontvangen hebt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful papers used with the pretty circles! Love how you made a snowglobe for your polar bears to play in! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love snow globes and love your card with the cute bears.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the snow globe to highlight those lovely polar bear silhouettes - great card for CCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow - just love your snowglobe with the polar bears, Sandra!! Fun striped background too!!

    BeantwoordenVerwijderen