woensdag 24 april 2019

Art Specially

13 en 14 april was er weer het Art Specially event in Nijkerk.
 Die beurs is zo ongeveer een thuiswedstrijd, ik zou op de fiets kunnen als ik dat zou willen (maar dat wil ik niet want hoe neem ik dan al mijn aankopen mee terug naar huis ;-P)
Ik ben dit jaar voor het eerst 2 dagen geweest (op zaterdag alleen met Chelsey en op zondag met Chelsey, Els en Géraldine) maar heb zelfs nu niet alle workshops kunnen doen.















Dit is het resultaat van 2 dagen beurs:
3 atc kaartjes met Anna Gretha stempels                          Dit is het resultaat van Chelsey en mijzelf
 De crackle en paint workshop van Annemarie van Zon van Scraptacular. Zij maakt zulke geweldige werkstukken!!
We hebben tijdens de workshop de basis van de Jacobsladder en de buitenkant gemaakt. We moeten hem thuis nog even afmaken.

 Deze vis is geaquarelleerd en heb ik helemaal zelf getekend. Ik wist niet dat ik dat kon maar vind hem echt best goed gelukt.


 Nog een kliederworkshop met distress inkt. Er waren heel veel worklshops met distress inkt. Ik ben eindelijk overstag gegaan en heb ook wat  kleurtjes gekocht
 Ik vind de quote van onderstaande kaart echt geweldig en zou deze stempel graag gekocht hebben. Maar helaas, dat kon niet.
 Ook deze kaarten zijn met distressinkt gemaakt.















 Is de stempel niet geweldig?!




Bij deze workshop kon je kaarsen maken. Je moest met Staz on op Decal papier stempelen (en dan krijg je een soort plaktattoo idee), in water leggen en het vliesje op je kaars plakken

Dit is het resultaat

2 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie veel leuke workshopjes gemaakt en ze zijn natuurlijk erg leuk om te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat hebben jullie veel gemaakt, en zo gaaf ook allemaal. Maar eh, ging het om distress inkt of distress oxides? De inkten zijn er al heel lang, de oxides zijn wat nieuwer.

    BeantwoordenVerwijderen